اخبار و اطلاعیه های دانشجویی و فرهنگی

یکشنبه 26 اسفند 1397 بمناسبت 22 اسفند روز شهید در دانشگاه پیام نور بجنورد مراسم تقدیر از فرزندان و برادران و خواهران شهدای همکار تقدیر بعمل آمد.

بگزارش روایط عمومی دانشگاه پیام نور بجنورد مراسم بزرگداشت روز 22 اسفند ماه روز شهید در دانشگاه پیام نور بجنورد با حضور دکتر فیضی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی و حجت الاسلام والمسلمین موسوی جاجرمی  مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان و خانم دکتر نصرتی سرپرست دانشگاه پیام نور بجنورد و مسئولین و مدیران استانی ومرکز بجنورد و کارکنان و اعضاء هیات علمی در مورخه 22/12/97 در نماز خانه دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار گردید.

در این مراسم دکتر فیضی از جانفشانیهای شهدا و رزمندگان و جانبازان تقدیر نمودند و امنیت کشور را مرهون زحمات این عزیزان عنوان کردند.

در ادامه حاج آقای موسوی جاجرمی  در خصوص زیارت قبور شهدا از قول ائمه اطهار (س) بیاناتی فرمودند و از قول حضرت رسول اکرم (ص) عنوان کردند:

نیروهای رزمنده هنگامی که تصمیم به شرکت در جنگ می گیرند، خداوند مصونیت آنها را از آتش تضمین می کند. و چون آماده جنگ شوند، فرشتگان به وجود آنها افتخار می کنند. هنگامی که با خانواده خود وداع می کنند ماهی ها و خانه ها گریه می کنند و از گناهان خود خارج می شوند همان گونه که مار از پوست خود خارج می شود. خداوند چهار هزار فرشته را برآنها می گمارد تا از جلو و پشت سرآنان را محافظت نمایند.

_در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس و هدیه از آقایان دکتر جواد اصغری راد و محمد شعبانی و نوراالله براتی و خانم رگبار فرزندان شهدا و آقایان ابوطالب شیردل و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی مقدم واصغر اصفهانی وعلیرضا خالصی فرو حجت الاسلام والمسلمین حسین شهابی  برادران شهدا و خانم عزیز زاده خواهر شهید تقدیر بعمل آمد.

بعد از مراسم برسر مزار شهدای گمنام جهت قرائت فاتحه و زیارت حاضر شدند.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر