اخبار و اطلاعیه های دانشجویی و فرهنگی

دوشنبه 5 آذر 1397 جشن روز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد برگزار شد.

بگزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بجنورد به مناسبت روز ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع)جشنی در دانشگاه پیام نوربجنورد در محل سالن آمفی تئاتر درمورخه 3/9/79  برگزارشد .

این جشن که ساعت 9:30 دقیقه برگزار شد پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی ، سرپرست دانشگاه سرکار خانم دکترنصرتی ضمن تبریک بمناسبت ولادت دو امام بزرگوار از حضور کلیه دانشجویان تقدیر وتشکر کردند.

 در ادامه فضای سالن با پخش کلیپهای شاد به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص)مفرح شد .پس ازآن پلی بک توسط سه نفر از دانشجویان و با همکاری مجری اجرا شد که به انتخاب شرکت کنندگان یک نفر از آنها منتخب شد.

سخنران این مراسم حجت السلام والمسلمین غلامی مباحثی را در خصوص ازدواج جوانان عنوان کردند و پایان سخنان ایشان سوالاتی توسط مجری در خصوص حضرت محمد(ص)طرح شدکه به پاسخ دهندگان و منتخب برنامه پلی بک جوایزی از طرف نهاد رهبری اهدا شد.پس از آن گروه موسیقی با اجرای خود فضای سالن را مفرح تر کردند و در ادامه آن گروه تئاتر شانو مرکز بجنورد ،تئاتری را در خصوص مشکلات اجتماعی روز با عنوان فالگیر اجرا کردند و در پایان مجددا گروه موسیقی به عنوان اجرای پایان مراسم برنامه ای را اجرا کردتد و این چشن با نزدیک شدن به اذان ظهر به پایان رسید




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر