بیانیه سرپرست دانشگاه پیام نور بجنورد به اظهارات مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام سوگواری آقا ابا عبداله الحسین را به همگی عاشقان این امام بزرگوار تسلیت عرض می نماییم.

 «محرم ماه  ایثار، از جان گذشتگی، ماه حماسه، شجاعت، جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است» .

در پی انتشار اخبار دروغین با عناوین« سنگ اندازی های دانشگاه پیام نور بجنورد در مقابل یک هیات انقلابی» و « عدم همکاری رییس و کارپردازان دانشگاه پیام نور بجنورد با هیات یا فاطمه الزهرا ( ع) » ، با وجود اینکه به شخصه معتقدم پاسخ هر دروغی و هر دروغگویی را نباید داد تا وهم مهم بودن در  ذهن خود نپروراند اما به توصیه دوستان جهت تنویر افکار عمومی عرض می نمایم:

سابقه درخشان دانشگاه پیام نور بجنورد در برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی بر کسی پوشیده نیست و مسئولین تشکل های دانشجویی همواره بدلیل حمایت های همه جانبه مسئولین دانشگاه قدردان و سپاسگزار همکاران بخش های فرهنگی و اداری بوده اند و می باشند. اما در خصوص اخبار کذب منتشر شده از سوی دانش آموخته  مقطع کارشناسی دانشگاه و مسئول  سابق بسیج دانشجویی در طی مصاحبه ایشان باید عرض کنم، نامبرده از سوی مسئول بسیج دانشجویی بدون اطلاع قبلی جهت برپایی یک نمایشگاه کوچک کتاب مامور شده بودند که متاسفانه بدون هماهنگی با امور اداری دانشگاه نسبت به حمل میز و صندلی های سالن مطالعه دانشجویی اقدام نموده و بدلیل عدم مراقبت شایسته از اموال دانشگاه و رها نمودن میز و صندلی ها در حیاط دانشگاه مورد پرسش قرار گرفتند. عصبانیت نامبرده از این موضوع  و درگیری لفظی ایشان با همکاران زحمت کش خدماتی این بخش منجر به انتشار اکاذیب با هدف انتقام جویی از سوی نامبرده گردید است. لازم به توضیح است نامبرده در زمان تصدی سمت مسئولیت بسیج دانشجویی بدلیل نشر بیانیه کذب از زبان سایر تشکل های دانشجویی و إخلال در نظم و امور دانشگاه دارای حکم کمیته انضباطی می باشند. از این رو، در راستای شفاف سازی همکاری همه جانبه دانشگاه در برگزاری مراسم دعای عرفه، ایام محرم و سایر مراسمات مذهبی اعلام می داریم که از کل مبلغ بودجه فرهنگی دانشگاه در بخش برگزاری مراسمات مذهبی ۵۰ درصد صرف انجام مراسم دهه محرم گردید است ، علی ای الحال بدلیل کسری بودجه سال جاری، همکاران دانشگاه در تامین اعتبار لازم از محل کمک های خیرین همواره پشتیبان دانشجویان بسیجی بوده اند. ضمنا از ابتدای ماه محرم بنده به دلایل شخصی، در دانشگاه حضور نداشته ام تا توصیه ای در خصوص مداح و سخنان وی داشته باشم.  لذا ضمن تاکید بر پایداری مراسمات مذهبی و دینی اعلام می داریم، انتشار اخباری از این دست که با اهداف خاص انجام می گیرد ارتباط موثر و تعامل شایسته بسیج دانشجویی و مسولین دانشگاه را خدشه دار نخواهد کرد.

امیدواریم خداوند بزرگ به همگی عزیزانی که ما را در برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی دانشگاه یاری می رسانند، توفیق خدمت با عزت و همت والا و به تمامی کسانی که بدنبال مقاصد دیگر هستند بینش عمیق عنایت فرماید.

دکتر مریم نصرتی

سرپرست دانشگاه پیام نور بجنورد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر