اخبار و اطلاعیه های دانشجویی و فرهنگی

شنبه 18 اسفند 1397 مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه (س)در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار گردید.

بگزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بجنورد مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه (س)به همت بسیج دانشجویی و کانون یاورا نمازاز مورخه 28/10/970 الی 30/10/97 در این دانشگاه برگزار خواهد شد. سخنران این مراسم آیت الله میر کتولی دبیر مجمع ملی تفسیر قرآن کریم و عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.و مداح ها آقای ایزی و باقری میباشند..

در این مراسم که باحضور دانشجویان و اساتید و مسئولین دانشگاه  از ساعت 19 در نمازخانه دانشگاه برگزار گردید بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید حاج آقای میرکتولی ابتدا شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) را به پیشگاه مقدس ولی عصر (عج) و همه پیروان راستین آن حضرت تسلیت عرض کردند و به بیان موضوعاتی از جمله انسان کامل و درجات حضرت فاطمه زهرا (س)بشرح ذیل پرداختند.در علوم عقلی و فلسفه و عرفان و کشف شهوددر خصوص تعریف انسان و نظام هدفمند آن و نیز در قرآن آیات ربانی در باره انسان مطرح شده است.

انسانی که در علم حسی و تجربی و در علم روانشناسی مطرح شده آن انسان در عرض حیوان مطالعه می شودو در کنار جسم حیوانات تجویز میشود.چگونه مزه انسان بودن را بچشیم با رسیدن به قرب باری تعالی.

فاطمه زهرا (س)الگویی برای الگوهای عالم است و دختران دانشجو باید از این بانوی پاک دامن الگو بگیرند.

فاطمه زهرا (س)در جایگاه یک همسر در جایگاه یک دختر برای بزرگترین پیامبر عالم در جایگاه مادر برای بهترین آدمهای دنیا ،در جایگاه زن خانه دار یک سیاستمدار و خطیب و شاعر توانای عالم می باشد.

در ادامه مراسم حاج محمد رضا ایزی مداح اهل بیت با مداحی و روضه خوانی  فضای معنوی مراسم را مضاعف میکردند


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر