مراسم 26مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی در دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد.

مراسم 26مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی در دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد.

سرپرست پیام نور خراسان شمالی در جمع آزادگان گفت : ما در دانشگاه پیام نور برخود می بالیم که میزبان شما آزادگان عزیز هستیم

بنا به گزارش روابط عمومی پیام نور خراسان شمالی به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی مراسمی با شکوه از سوی بنیاد شهید انقلاب اسلامی بجنورد با همکاری دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار شد ، در این مراسم که با حضور آزادگان و همسران آنان ، مسئولین ، استادان در محل دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار شد ، ابتدا مدیر کل محترم بنیاد شهید استان حجت الاسلام عزیزی ضمن خیرمقدم با ذکر خاطرات یاد دلاوریهای آنان را مورد تجلیل قرار داد آنگاه معاونت محترم امنیتی سیاسی استان خراسان شمالی آقای نوروزیان ضمن گرامیداشت روز بازگشت آزادگان گفت : گرامیداشت آزادگان گرامیداشت شهادت ، شجاعت و پایداری جوانان این مرز و بوم است کسانی که با پایداری و مقاومت خویش درس ایثار و فداکاری به دیگران آموختند ، ما همیشه به این خاطرات شیرین افتخار می کنیم و خودمان را خاک پای شما می دانیم ، ایشان در ادامه گفتند اگر ایمان و پایداری شما و سایر رزمندگان نبود قطعاً ناامنی و نابسامانی کشور را فرا می گرفت امروز در سایه این مقاومت ها امنیت و آرامش برای ما فراهم شده است . آنگاه دکتر مسعودی فر سرپرست استان ضمن خیرمقدم در سخنانی گفتند : امروز 26 مرداد مصادف است با آغاز بازگشت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران . ایشان گفتند آزادگان ما مصداق این بیت حافظ هستند : ای گل تو دوش داغ صبوحی کشیده ای ما آن شقایقیم که با داغ زاده ایم . ما در دانشگاه پیام نور برخود می بالیم که میزبان شما آزادگان عزیز هستیم . مقاومت و پایداری مردم ایران در برابر تجاوز دشمن ، خاطرات با شکوه و پایان ناپذیری آفریده است که یادآوری و گرامیداشت آن همیشه برایمان افتخارآفرین است. امروز این فرصت فراهم شده است که شجاعت و صبوری و ایمان شما را گرامی بداریم و به آن فخر بفروشیم. دانشگاه پیام نور این افتخار را دارد که در کارهای فرهنگی بخصوص در عرصه دفاع مقدس در کل کشور سرآمد دانشگاه ها است. فعالیت های فرهنگی دانشگاه پیام نور از عمق و غنای خاصی برخوردار است و وجهه فرهنگی دانشگاه پیام نور بسیار غنی است که موجب کسب موفقیت هایی در عرصه داخلی و بین المللی شده است . این ویژگی دانشگاه در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری و ورزشی برای تربیت نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی بسیار ضرورت دارد که امیدواریم این فعالیت ها منجر به تربیت جوانانی مسئول و شهروندانی آینده ساز شود .

لازم به ذکر است در ضمن برنامه ها تعدادی از آزاده های عزیز به ذکر خاطراتی از دوران اسارت پرداختند که موجب ایجاد فضای خاصی گردید و در خاتمه گروه موسیقی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان " غوغا " موسیقی فاخری را اجرا کرد که سخت مورد توجه قرار گرفت و در پایان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در محل نمازخانه مرکز از مهمانان پذیرایی به عمل آمد .

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر