تعطیلات دانشجویان پیام نور بجنورد با طعم اردوی جهادی

    "حضور یک جوان مومن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی ،در بین جوانان ، در بین مردم ، مظهر مجسم آیه قرآن است. "    مقام معظم رهبری


40 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور بجنورد با حضور در مناطق محروم استان در تعطیلات تابستانی که خیلی ها به مسافرت و تفریح مشغولند تمرین کار جهادی و خدمت رسانی به محرومان کردند.

     بنا به گزارش روابط عمومی با توجه به اعزام 40 نفر از دانشجویان دانشگاه به اردوهای جهادی بسیج سازندگی مراسمی جهت بدرقه این عزیزان در دانشگاه با حضور سرپرست و معاون دانشگاه مرکز بجنورد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، دکتر طیبی نسب سرپرست دانشگاه پیام نور استان و همچنین دکتر جعفری نماینده مردم شهرستان در مجلس برگزار شد.

     دکتر طیبی نسب سرپرست دانشگاه پیام نور استان در این مراسم از دانشجویان که همواره نشان دادند گوش بفرمان رهبری اند و از اقدام شایسته بسیج دانشجویی در خصوص راه اندازی اردوی جهادی که یکی از پایه های تحقق شعار سال همین حرکت های جهادی است که جهت خدمت رسانی به محرومین انجام می شود تشکر و قدر دانی کرد.

     دکتر جعفری عضو هیات علمی دانشگاه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به دانشجویان از خود بیرون آمدند و کمک به دیگران را برگزیدند که این روحیه مهم و ارزشمند است گفت: باتوجه به عنوان اردو که جهادی است تقدس دارد و باید سعی شود در این حرکت یک خروجی واقعی داشته باشد و بهترین استفاده از آن بشود و ماندگار شود.

     وی با اشاره به مشکلات جهان اسلام در غزه، عراق و سوریه و... بر لزوم تقویت ولایتمداری و حفظ نظام اسلامی تاکید کرد و ادامه داد که با همین عملکرد خوب شما با چنین حرکاتی می توانید کمک کنید.

     گفتنی است که در ابتدای جلسه محسن پولادی مسئول گروه جهادی با ارائه برنامه اردو که شامل 25 نفر از خواهران به برنامه های فرهنگی و آموزشی و 15 نفر از برادران به کار عمرانی و فرهنگی طی 11 روز از 11مرداد تا 22مرداد انجام خواهد شد گزارش داد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر