اولین یادواره شهدای مدافعین حرم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در پیام نور خراسان شمالی برگزار گردید.

بنا به گزارش روابط عمومی پیام نور خراسان شمالی در مورخه 7/9/94 برای گرامیداشت هفته بسیج نشستی با عنوان « اولین یادواره شهدای مدافعین حرم » برگزار شد. در این نشست که مسئولین، استادان، دانشجویان، بسیجیان، مدیران ارشد استان و مقامات لشکری و فرماندهی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی سردار مرتضوی حضور داشتند ابتدا سرپرست مرکز دکتر بادامی ضمن خیر مقدم یاد و نام خاطره شهدای بسیجی را گرامی داشتند و طی سخنانی گفتند: اهمیت و ارزش و ضرورت تشکیل نهاد بسیج را می توان در بیانات امام و رهبری دید آنجا که امام (ره) می فرماید: تشکیل بسیج از الطاف جلیه الهی برای ملت بود، بسیج میقات پابرهنگان است و یا در بیان دیگر می فرماید: بسیج مکتب شهیدان و شاهدان گمنامی است که پیروان آن  برگلدسته های رفیع آن اذان رشادت سروده اند، و یا مقام معظم رهبری بسیج را از محکمات و پشتوانه اصلی نظام و انقلاب می دانند

در ادامه دکتر مسعودی فرد سرپرست استان در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفتند: مهمترین شاخص بسیجیان داشتن روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و اخلاص بود که امروز ما بیش از همه به این روحیه نیاز داریم و حفظ و تقویت این روحیه از ضروریات فرهنگی و اعتقادی ماست.


آنگاه سردار مرتضوی فرماندهی سپاه جوادالائمه ضمن تقدیر و تشکر از دانشگاه پیام نور بجنورد به مناسبت برگزاری این نشست معنوی و ارزشمند گفتند: فلسفه انقلاب اسلامی همان اسلام ناب است و آن چیزی که انقلاب ما را از سایر انقلابات متمایز می کند. ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفین می باشد. ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن گفتند: ما امروز با یک دشمن زخم خورده مواجه هستیم آمریکا در صدد آقایی در جهان بوده و هست ولی در این نقشه شکست خورده است چرا که مولفه های آقایی که همانا 1 . قدرت ائتلاف بر علیه علیه دشمن خود 2. قدرت مهار رقیب 3. حفظ منافع در جهان را از دست داده است مضافا آنکه در اردوگاه اسلامی جبهه مقاومت و ایستادگی روز بروز هوشمندتر شکل می گیرد. ایشان تأکید کرده است که این عزت، امنیت و عظمت انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و رهبری های پیامبرگونه امام (ره)  رهبر انقلاب بوده است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر