30 هزار دانش آموخته دانشگاه پیام نور در کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شدند

دکتر رستمی در مراسم افتتاح دفتر امور نخبگان دانشگاه پیام نور:.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه از 100 هزار، 30 هزار دانش آموخته دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند، گفت : از این تعداد 1009 دانش آموخته دانشگاه پیام نور در دانشگاه تهران پذیرفته شده اند .
وی در مراسم افتتاح دفتر امور نخبگان و استعدادهای درخشان دانشگاه، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیرخم با عنوان اینکه
 توجه به کیفیت و کیفی گرایی اولویت مهم فعالیت های دانشگاه پیام نور به شمار می رود ، افزود: پذیرش فارغ التحصیلان این دانشگاه در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی، نشان دهنده کیفیت این دانشگاه است.
دکتر رستمی ابوسعیدی یادآور شد: دانشگاه پیام نور ، دانشگاهی است که با وجود پتانسیل های علمی قوی ، مظلوم واقع شده و نتوانستند توانمندی های این دانشگاه را آن طور که شایسته است، به جامعه عرضه نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای فناورانه گفت : این نمایشگاه دارای آثار و اختراعات ارزشمند اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور در حوزه های مختلف پزشکی،رباتیک ،دارو های گیاهی ،ماشین های هیبریدی و ... است .
وی با اشاره به با ایجاد دفتر امور نخبگان در دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور برای پیشرفت بیشتر در این عرصه نیازمند حمایت جدی بنیاد ملی نخبگان است و با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در داخل و خارج از کشور در صورت حمایت می توانیم بیش از پیش در زمینه اختراعات و ابداعات سربلند شویم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر