مراسم بدرقه 114 زوج دانشگاه پیام نور خراسان شمالی به مشهد مقدس طرح همسفر تا بهشت

مراسم بدرقه 114 زوج دانشگاه پیام نور خراسان شمالی به مشهد مقدس  و شرکت در طرح همسفر تا بهشت صبح امروز در نماز خانه دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد با حضور مسولین محترم دانشگاه، با قرائت زیارت عاشورا و صرف صبحانه برگزار گردید.

حجه الاسلام فرزانه مسول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه برنامه های این سفر سه روزه را به شرح ذیل بیان داشتند.

روز اول پس از پذیرش در هتل و اندکی استراحت و صرف نهار، جلسه توجیهی توسط نماینده ستاد ازدواج در هتل برگزار شده و پس از ان با تحویل چادر سفید به خانم‌ها، با سرویس‌های ویژه از محل هتل به حرم مطهر منتقل شده و در مراسم «پیوند آسمانی» (شامل اجرای تواشیح، قرائت پیام مقام معظم رهبری، سخنرانی، قرائت میثاق نامه زوجین و ذکر توسل) شرکت می‌کنند. پس از این برنامه نیز برای زیارت مشرف می‌شوند. همان شب ساعت 9:30 در محل هتل دو مسابقه «نامه‌ای به همسرم» و «برداشت آزاد» توسط نماینده ستاد با حضور زوجین برگزار می‌شود.

صبح روز دوم در کارگاه آموزشی (شامل اجرای برنامه هنری توسط هنرمند روشندل، سخنرانی یک روانشناس و کارشناس خانواده با موضوعات بنیان‌های روانی زن و مرد و مدیریت روابط جنسی که از مسائل مهم و مبتلا به زوج‌های جوان است، تقدیر از برگزیدگان) در محل سالن صبای صداوسیما حضور می‌یابند. این برنامه با گرفتن عکس یادگاری دسته جمعی و اقامه نماز جماعت پایان می‌یابد.

شب دوم اقامت در مشهد، در محل هتل‌ها می توانند از مشاوره اساتید حوزه و دانشگاه بهره مند شوند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر